Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine operi-avto.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje IMS-Adit, d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem operi-avto.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje operi-avto.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  7. način plačila in dostave,

  8. časovno veljavnost ponudbe,

  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba operi-avto.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Načini plačila

V spletni trgovini operi-avto.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

1. Plačilo ob prevzemu z gotovino v primeru dostave (po povzetju)
V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

2. Plačilo po ponudbi/predračunu (s predhodnim nakazilom)
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. Ko je plačilo predračuna razvidno na našem računu, bomo naročilo obdelali do konca in zagotovili dostavo/prevzem blaga.

3. Plačilo z plačilno kartico
V primeru, da želite vaše naročilo plačati s plačilno kartico nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Sistem vas bo avtomatsko vodil preko postopka plačila.

4. Obročno Plačilo LEANPAY
Leanpay je inovativen način obročnega nakupovanja, ki ne zahteva obiska banke in ne potrebuje odvečne papirologije. 


5. Plačilo preko sistema PAYPAL
Plačilo je možno preko plačilnega sistema PAYPAL V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko sistema PAYPAL nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Sistem vas bo avtomatsko vodil preko postopka plačila.

Za vse nakupe veljajo spletne cene izražene na spletni strani. 
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.  
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil). V skladu z Ur.L. RS Št. 60/15, 75/15 in 90/15 je ponudnik je kupcu dolžan izstaviti račun, le ta pa se obvezuje, da račun prevzame in zadrži z vsebino in obliko kot je določeno.  

0002497_obrazec-526-a5-nalepka-zahtevaj-

Cene in Dobavni Roki

Spletna cena velja za vse člane operi-avto.si. Član postane uporabnik z registracijo v spletni trgovini operi-avto.si Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Vse cene veljajo tudi za gostujoče kupce. 

Vse cene v spletnem centru operi-avto.si so izražene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Dobavni rok
Dobavne roke za posamezne izdelke predvidevamo glede na razpoložljive podatke in podatke o zalogah iz našega prodajnega skladišča. Veljajo dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. 

Točke zvestobe: Točke zvestobe se podelijo za vsakih 10 EUR nakupa in sicer se za vsakih 10 EUR pretvorijo v bon v vrednosti 0,2 EUR. V kolikor je izdelek v akciji in znižan se točke zvestobe ne podelijo. Točke zvestobe se lahko koristijo pri enem od naslednjih nakupov, vendar mora biti naročilo večje od 30 EUR.

Postopek nakupa

1. Naročilo in oddaja naročila 

Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "V košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

Pregled spletne košarice:
V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca. 

Prijava ali registracija kupca:
Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.

Zaključni obrazec za oddajo naročila:
V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo "nazaj na seznam izdelkov v košarici". V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.

Oddaja naročila:
Kupec naročilo odda s klikom na gumb "Potrjujem naročilo"
V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali do napake pri vnosu podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirajte za pomoč na ( 386) 05 933 76 50  ali trgovina@ims-adit.si. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri razpoložljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O vračilu nas je potrebno pisno obvestiti na kontaktni e-mail trgovina@ims-adit.si .

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik. 

Obrazec za vračilo blaga je na voljo spodnji povezavi:

Obrazec za vračilo

Vse izdelke kupljene pri ponudniku www.operi-avto.si je mogoče vrniti po pošti.   

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki so nam na voljo.

Reklamacije

Reklamacije storitev:
V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov ali je poškodovan, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na trgovina@ims-adit.si

Reklamacija dostave:
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno embaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo,  ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. 
 
Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.  
 
Rok za prijavo transportne poškodbe je pri Pošti Slovenije 30 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na trgovina@ims-adit.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslan nadomestni izdelek.
 
Uveljavljanje garancije:
V kolikor je izdelek podvržen garanciji imajo kupljeni pri nas imajo garancijo, ki jo nudi proizvajalec po zapisanih pogojih. Za reševanje reklamacij je pristojen prodajalec. Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati k nam ali na servis v kolikor je tako navedeno na priloženem garancijskem listu. Servis je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. Če izdelka servis ali prodajalec ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.
 
Zakonski rok za odpravo napak (45 dni) začne teči, ko blago prejme servis ali prodajalec.
 
Če servisa niste našli garancijskem listu izdelka ali imate dodatna vprašanja glede reklamacije nas lahko kontaktirate na trgovina@ims-adit.si
 
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine


Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
 
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
 
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
 
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
 
 
Napaka je stvarna:
 
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: trgovina@ims-adit.si

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava

Osebni prevzem blaga
Na sedežu podjetja IMS-ADIT,d.o.o. Špruha 29,1236 Trzin (od ponedeljka do petka, med 9.00 in 12.00 ter med 12.30 in 17.00 uro). Pri osebnem prevzemu blaga, ni možnosti plačila ob prevzemu. 

Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na zgoraj navedenih prevzemnem mestu. Takoj, ko bo blago pripravljeno, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob postopku nakupa.

Dostava blaga
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave
Blago kupljeno spletni trgovini operi-avto.si bomo dostavili kamorkoli v Slovenijo. Pri naročilu nad 50,00 € in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Za vso ostalo blago zaračunamo dostavo na ozemlju države Slovenije po ceniku Pošte Slovenija. Strošek dostave je naveden na spletni trgovini pod rubriko Dostava in se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Poleg dostave znotraj republike Slovenije ponujamo tudi dostavo v druge države EU. Cene dostave so navedene na spletni strani pod rubriko "Dostava".

Hitrost dostave
Večina izdelkov našo trgovino zapusti naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V tem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oz. dobavljiv vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji v spletno trgovino.

Čas dostave
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V kolikor ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. V kolikor vas v času dostave ni doma, bo kurir Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti.

Prevzem paketa
Svetujemo vam da paket ob prevzemu dobro pregledate v prisotnosti kurirja, v kolikor boste opazili, da bi paket lahko bil poškodovan v ga navzočnosti kurirja previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino. Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko (386) 05 933 76 50: oziroma na elektronski naslov trgovina@ims-adit.si.

Varnost in pravica do zasebnosti

Upravitelj spletnega mesta www.operi-avto.si, podjetje IMS-ADIT, d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.operi-avto.si. Le ti podatki so potrebni za izpolnitev naročila.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Vaše podatke lahko posredujemo zgolj logistični/dostavni službi za namen izvršitve vašega naročila. Posredovane podatke omenjeni partnerji varujejo in ne hranijo na zalogo, ter jih ne uporabljajo za druge namene.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj bo jasno razviden,

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

SPLOŠNI POGOJI SODELOVANJA IN PRAVILA NAGRADNE IGRE

„Osvoji Good Stuff APC in torbo Work Stuff“

1. Organizator

Organizator nagradne igre ˝osvoji Good Stuff APC in torbo Work Sutff ˝ je podjetje IMS-adit d.o.o., Špruha 29, 1236 Trzin, DŠ: 48844403, MŠ: 5602637000

Nagradna igra ni sponzorirana, izvedena ali kakorkoli povezana s podjetjem Facebook/Instagram.

2. Privolitev

S sodelovanjem v nagradni igri izrecno sprejemate vse tukaj navedene splošne pogoje sodelovanja in pravila nagradne igre.

3. Namen

Namen nagradne igre je promocija spletne trgovine operi-avto.si na socialnih omrežjih

4. Trajanje

Nagradna igra traja od 12.03.2024 od 12:00 ure do 17.03.2024 do 23:59 ure. 

5. Sodelujoči

V nagradni igri lahko sodeluje vsaka fizična oseba, ki ima stalno ali začasno prebivališče v Republiki Sloveniji, je starejša od 15 let in se strinja s temi splošnimi pogoji sodelovanja.

Sodelujoči v nagradni igri mora biti resnična oseba. Lažne osebe v nagradni igri ne smejo sodelovati oz. jih bo organizator izključil.

Sodelujoči lahko kadarkoli do zaključka nagradne igre prekliče sodelovanje v njej na način, da pošlje zahtevek o preklicu na e-poštni naslov trgovina@ims-adit.si. V tem primeru se sodelujoči izključi iz nadaljnjega sodelovanja v nagradni igri, organizator pa nemudoma zagotovi izbris njegovih osebnih podatkov. 

6. Potek nagradne igre

Sodelujoči v nagradni igri sodeluje na način, da na profilu soc. omrežja Instagram www.instagram.com/operiavtosi v času njenega trajanja pod konkretno določenimi objavami »like-ajo« objavo in sledijo omenjenemu profilu operi-avto.si. Uporabniki, ki konkretno objavo delijo tudi v svojem instagram story-ju, se štejejo, kot da pri tej objavi sodelujejo dvakrat. Sodelovanje pod posamezno objavo je možno od časa objave konkretne objave pa do zaključka trajanja celotne nagradne igre.

Izmed tistih, ki bodo sodelovali v nagradni igri v skladu s temi pravili, bo organizator naslednji dan po koncu trajanja nagradne igre, to je dne 18.3.2024 izžrebal 2 nagrajenca. Posameznik lahko sodeluje pod objavo v času trajanja nagradne igre. Posameznik lahko prejme samo tisto nagrado za katero je sodeloval (žrebanje konkretno določene nagrade v objavi se opravi izmed vseh posameznikov, ki so sodelovali pod to objavo).

 Nakup kateregakoli izdelka ni pogoj za sodelovanje v nagradni igri.

 7. Nagrade

V nagradni igri bosta podeljeni 2 nagradi, dvakrat čistilo in dvakrat torba.

Nagrad ni mogoče zamenjati za denar ali katerokoli drugo nagrado. Nagrade niso prenosljive na tretje osebe.

V nagradni igri ne smejo sodelovati in do nagrad niso upravičene osebe, ki so zaposlene pri organizatorju nagradne igre, njihovi ožji družinski člani (zakonec oziroma izvenzakonski partner oziroma partner registrirane istospolne partnerske skupnosti, otroci oziroma posvojenci ter starši oziroma posvojitelji). Navedeni bodo iz nagradne igre izključeni s strani organizatorja.

 8. Obveščanje nagrajencev in prevzem nagrad

Nagrajenci bodo o nagradah obveščeni z objavo na profilu www.instagram.com/operiavtosi in www.facebook.com/operiavtosi in sicer po koncu trajanja nagradne igre (18.3.2024). Nagrajenci bodo lahko objavljeni tudi na časovnici Facebook strani organizatorja. Nagrajenci izrecno dovoljujejo takšno objavo svojega imena in priimka oz.imena, ki ga uporabljajo na soc.omrežju.  

Nagrajenci bodo po zaključku nagradne igre pozvani, da v roku 7 dni od zaključka nagradne igre organizatorju posredujejo svoj naslov za pošiljanje nagrade. Nagrade bodo poslane preko pošte Slovenije, do najkasneje dne 26.3.2024. Če nagrajenec ne posreduje potrebnih podatkov v roku, se šteje, da nagrade ne želi sprejeti, organizator pa je v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri. Hkrati organizator nagradne igre pridobi pravico razpolaganja z nagrado v kakršenkoli drugi namen.

Organizator si pridržuje pravico, da ne podeli nagrade, če:

- nagrajenec ne izpolni pogojev za prevzem nagrade

- se ugotovi, da je uporabnik v nagradni igri sodeloval v nasprotju s pravili in pogoji nagradne igre,

- nagrajenec ne sporoči svojega naslova v določenem roku

- nagrajenec nagrade ne prevzame (mu priporočena pošiljka ni vročena).

 9. Obdavčitev nagrad

Nagrade v tej nagradni igri niso predmet obdavčitve. 

10. Škoda in višja sila

Posameznik sodeluje v nagradni igri na lastno odgovornost. Organizator ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izvirala iz nagrad. Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za kakršnekoli nezaželene posledice, ki bi jih sodelujoči in/ali kdorkoli tretji utrpel kot posledico sodelovanja v nagradni igri.

V primeru okoliščin, na katere organizatorji ne morejo vplivati (višja sila), lahko organizatorji odpovedo nagradno igro. O tem morajo obvestiti sodelujoče. V takšnem primeru sodelujočim ne odgovarjajo za nastalo škodo. Odločitev organizatorja o vseh vprašanjih v zvezi z nagradno igro oziroma uporabo pravil je dokončna in velja za vse sodelujoče.

10. Namen zbiranja in hranjenja podatkov

 Namen zbiranja, obdelave, shranjevanja in uporabe osebnih podatkov je izvedba nagradne igre. Osebne podatke (ime in priimek oz.ime, ki ga posameznik uporablja na soc.omrežjih) organizator hrani v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov (zaključek nagradne igre) oz. na podlagi pisnega preklica posameznika, se podatki nemudoma izbrišejo.

 11. Varovanje osebnih podatkov

 Sodelujoči v nagradni igri organizatorju dovoljuje, da do konca trajanja nagradne igre oz.do preklica privolitve zbira in obdeluje njegove v nagradni igri zbrane osebne podatke (ime in priimek oz.ime, s katerim posameznik sodeluje v nagradni igri) za namene:

  •        izvedbe nagradne igre skladno s temi splošnimi pogoji;
  •        objave in obveščanja nagrajencev;
  •        podelitve nagrad;

Vsi podatki oseb, ki ne bodo prejemniki nagrad, bodo po zaključku nagradne igre nemudoma izbrisani.

Upravljalec bo pridobljene podatke varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Upravljalec pridobljenih podatkov v nobenem primeru ne bo posredoval ali razkril tretjim osebam.

Sodelujoči ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj. V primeru, da želi sodelujoči kadarkoli izbris svojih podatkov, lahko zahtevo poda na trgovina@ims-adit.si

Podatki o nagrajencih se na sedežu podjetja hranijo eno leto.

12. Dostop do pravil nagradne igre

Pravila nagradne igre so objavljena na spletnem mestu operi-avto.si pod zavihkom pogoji poslovanja

kjer so dostopna in na vpogled vsem udeležencem.

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s pravili nagradne igre, jih sprejemajo in se z njimi strinjajo. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki. Avtentično tolmačenje teh pravil določata izključno organizator in tehnični izvajalec.

13. Splošne določbe

Organizator ne bo upošteval zapoznelih in nepopolno izpolnjenih ali napačno izpolnjenih sodelovanj v nagradni igri. Odločitev organizatorja nagradne igre o vseh vprašanjih v zvezi z nagradno igro je dokončna in velja za vse udeležence.

Organizator nagradne igre si pridržuje  pravico sprememb teh pravil, če to zahtevajo pravni, tehnični ali komercialni razlogi. O vseh morebitnih spremembah teh pravil bo udeležence obvestil z objavo na spletnem mestu www.instagram.com/operiavtosi

Nadaljevanje sodelovanja v nagradni igri po objavi morebitnih sprememb pravil, se šteje za sprejem in strinjanje s spremembami.

12. Reševanje sporov

Za spore, nastale v zvezi s to nagradno igro, ki jih ne bo mogoče sporazumno rešiti, bo pristojno sodišče v Ljubljani.

Datum objave: 25.7.2023, operi-avto.si, IMS-adit d.o.o.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko (386) 05 933 76 50, ali po elektronski pošti na trgovina@ims-adit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.  V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.operi-avto.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. 

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O NAS, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.


Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

IMS-Adit, d.o.o.
Špruha 29,
SI-1236 Trzin - IOC